AKB48 Chiyori Nakanishi’s Hilarious Produce48 Audition

AKB48 Chiyori Nakanishi’s Hilarious Produce48 Audition

- “I was laughing when I saw the text on the bottom but the gif version made me laugh even more” 

(Source: Instiz

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I hate this program but this is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. The last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah so charming ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅋㅌㅋㅋ  

3. ㅋㅋㅋㅋㅋAdorable 

4. Is this realㅋㅋㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅌ  

5. ㅋㅋThe hangerㅋㅋㅋㅋㅋ  

6. She did a really good expression on the last one ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  

7. Amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. The last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah there’s a lot of charming trainees though, it’s sad.. 

9. Cute Chiyoriㅠㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. What in the worldㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It’s the sameㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

11. I’ll be her fan when the program endsㅠㅠㅠ She’s too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

12. I can do the hanger lips thing too but I’m not cute like this….

Comments

Recommended Posts: